LASARTE | ATERPEA
(EUS) Astearte honetan, ekainaren 25ean, Aterpearen kanpaina berri bat aurkeztu da, oraingo honetan «Lortu 1000 €». Aurkezpen ekitaldia Bizker Errotuluak izan dira. Bertan izan dira Aterpeako bazkideak, Agustin Valdivia alkatea eta Nuria Fernández Bazkide Ekonomia saileko arduraduna, Lasarte-Oriako Udalaren aldetik. Ana Laureanok, Aterpearen izenean, kanpainaren xehetasunak eman ditu, eta urteko politenetakotzat jo du.
Kanpainak uztailaren 1etik 14ra iraungo du.
Aterpeako kide diren saltokietan kontsumitzen duten pertsonek bete beharko duten txartel bat jasoko dute, eta horrekin 1000 euroen zozketan sartuko dira.
Irabazleak sari hori hiru ordutan gastatu beharko du, gutxienez hamar saltokitan eta gehienez 100 €gastatu beharko ditu saltoki bakoitzean. Nuria Fernándezek kanpainaren garrantzia ere azpimarratu du, eta eskerrak eman dizkio Aterpeari kanpaina abian jartzeagatik. Agustin Valdivia alkateak azpimarratu duenez, oso garrantzitsua da kanpaina San Pedro jaien ondoren egitea, une horretan herritarrek kontsumoaren intentsitatea eta herriko bizitza soziala jaitsi egiten baitira. Une ezin hobea da herria egiten jarraitzeko.
(CAST) Este martes 25 de junio ha tenido lugar la presentación de una nueva campaña de Aterpea, en esta ocasión «Consigue 1000€». El acto de presentación ha tenido lugar el Rótulos Bizker. Han estado presentes asociados de Aterpea, y el alcalde Agustín Valdivia y la responsable del departamento de Socio economía Nuria Fernández por parte del ayuntamiento de Lasarte-Oria. Ana Laureano en representación de Aterpea, ha dado a conocer los detalles de esta campaña, que ha calificado como de las más bonitas del año.
La campaña durará desde el 1 al 14 de julio.
Las personas que consuman en los comercios asociados a Aterpea, recibirán una papeleta que deberán rellenar y con esta entrarán en el sorteo de los 1000€.
El ganador o ganadora tendrá que gastar ese premio en tres horas, deberá de hacerlo en un mínimo de diez comercios y 100€ como máximo a gastar en cada comercio. Nuria Fernández ha destacado también la importancia de la Campaña y ha agradecido a Aterpea su puesta en marcha. El alcalde Agustín Valdivia ha destacado la importancia de que la campaña se desarrolle después de las fiestas de San Pedro, momento en el que la ciudadanía suele bajar la intensidad del consumo y vida social del pueblo. Siendo un momento perfecto para seguir haciendo pueblo.