Agrupación de Asociaciones de Comerciantes de Gipuzkoa

Ongi etorri Dendartean-era, jarraiguzu!

Nor gara

DENDARTEANek 2001eko maiatzean ekin zion bere ibilbideari, eta Gipuzkoako hainbat herritako eta gremiotako merkatarien elkarteak elkartze bakar batean biltzeko eta antolatzeko ahaleginak egin zituen, Gipuzkoako merkataritza-elkarteen egitura indartsu eta eraginkor bat eratzeko beharraz jabetu zelako.

Elkartearen erronka da foro egokietan esku hartzea eta erakundeekin lankidetzan aritzea, merkataritzaren ahotsa kontuan har dadin sektorearekin lotutako erabakiak hartzerakoan.

Helburuak

Elkartea oso HELBURU zehatzekin sortu zen. Hona hemen helburu horiek:

  1. Kide guztien interes ekonomikoak eta profesionalak ordezkatzea, defendatzea, sustatzea eta zabaltzea
  2. Hiriko marketinari eta Gipuzkoako merkataritzaren irudiari buruzko guztia garatzea
  3. Merkataritza-hirigintzako planak aztertu, garatu eta gauzatzea
  4. Elkarteen bidez, lehen eskutik jasotzea hiriko saltokietako bezeroen beharrak, eta haien itxaropenak bete daitezen lan egitea
  5. Herritarrek herri eta hirietan kontsumoa egitearen garrantziaz ohar daitezen eta hiriko merkataritzaren kalitate-irudia helaraz dezaten lan egitea
  6. Sektorea modernizatzearen alde lan egitea, kudeaketa erraztuko duten tresnekin, puntako saltokiak beharrezko jarduketekin animatuz eta lagunduz, eta gainerakoak kontzientziatuz jarraitu beharreko bidea egunez egun lehiakorragoa izatea dela

Errepresentazioa

  1. Eusko Jaurlaritza eta Parlamentua.
  2. Gipuzkoako Foru Aldundia.
  3. Udaletxe desberdinak.
  4. Sindikatuak.
  5. Kontsumitzaileen elkarteak.
  6. Sektoreari eragiten dion edozein gairi adi jarraitzeko konpromisoa.
  7. Helburu berberak dituzten beste erakunde batzuekiko lankidetza.
  8. Sektorearen egoera salatzeko ekintzak.

Negoziazioa

Erakunde publikoekin (udalak, aldundia, Eusko Jaurlaritza…)

Lan-hitzarmenen negoziazioa

Negoziazioa beste erakunde batzuekin (bankuak, zerbitzu-enpresak…)

Txartel komertziala.

Aseguru-enpresak, telefonoa, elektrizitatea, datuen babesa…

Hirigintza

Eredu komunak sortzea, dekalogoaren funtzionamenduaren eta negoziazioaren bidez, honako gai hauetan:

Aparkalekuak sortzea.

Aparkalekuen eta TAOren txandaketa.

Zamalanetarako baldintzak.

Kaleak aztertzea eta oinezkoentzat egitea.

Hiri-altzariak.

Marketing

  • Kanpoko Marketina
  1. Elkarte berriak atxikitzen jarraitzea.
  2. Atxiki gabeko merkatari-elkarteetako kide izatea sustatzea.
  3. Komunikabideetan publizitate- eta informazio-kanpainak garatzea eta sustatzea.
  4. Merkataritza publikoaren erakargarritasuna sustatzea eta erosketa-erabakien ondorioei buruz herritarrak sentsibilizatzea.
  • Barne Marketina
  1. Irudi komertzialaren eta komertzialaren balioa handitzea.
  2. Berrikuntza, teknologia eta marketineko tresna berriak sustatzea.

Modernizazioa, profesionaltasuna eta lankidetza

Osoko Bilkurak, Merkataritza Dinamizatzeko Bulegoaren bitartez, informazio, aholkularitza eta laguntza hau eskaintzen die elkarte eta merkatariei:
  1. Merkataritzako prestakuntza- eta kalitate-plana.
  2. Teknologia berrien erabilera berritzea eta sustatzea.
  3. Lankidetza-prozesuak bultzatzea.
  4. Ondarearekin, kulturarekin eta ingurunearekin jasangarria den ekonomiarekin lotutako estrategiak garatzea.
  5. Kontsumitzaileentzat balio erantsia sortzen duten ekintzak garatzea. Horiek guztiak herritarraren fideltasuna lortzeko helburuarekin.
  6. Hainbat gairi buruzko kontsultak (laguntzak, araudia, lan-harremanak, hirigintza…).
  7. Sektorearekin zerikusia duten gaiei buruzko informazioa bidaltzea (dirulaguntzak, araudia, teknologia berriak, joerak, esperientziak, prestakuntza…).
  8. Elkarteen arteko komunikazioa koordinatzea, sustatzea eta hobetzea.